Заступник голови Жмеринської районної ради

8 скликання

МУРАШКО

Віктор Миколайович

 КАРТА РАЙОНУ докладніше

ДЕРЖАВНІ РЕСУРСИ


Перша у 2019 році нарада із секретарями сільських рад

7 лютого 2019 року в Жмеринській районній державній адміністрації відбулася нарада-семінар з секретарями сільських та селищної рад, на якій розглядалися актуальні питання, пов’язані з роботою посадових осіб органів місцевого самоврядування, аналізувалися результати діяльності за 2018 рік, ставилися завдання на рік поточний.

  Про мету зібрання, порядок денний наради поінформувала присутніх керівник апарату райдержадміністрації Т.Москальчук.

  А також виконала приємну місію нагородження Почесними грамотами райдержадміністрації та районної ради за багаторічну, сумлінну працю, вагомий особистий внесок у розвиток державного управління: секретаря Дубівської сільської ради Г.Бевз - з нагоди 25-річчя перебування на службі в органах місцевого самоврядування, секретаря Рівської сільської ради Г.Білан - з нагоди 60-річчя з Дня народження, а також начальника відділу організаційної роботи Л.Слащук - з нагоди 20-річчя державної служби на посаді керівника відділу.

  Начальник відділу ведення Державного реєстру виборців О.Тріскун нагадував секретарям про своєчасне подання органами ведення реєстру виборців відомостей періодичного поновлення, згідно чинного законодавства. В контексті тематики виборів вів мову про передачу виборчим комісіям виборчих скриньок, сприяння належному проходженню виборчого процесу.

  Начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю О.Сокол звернулася до посадових осіб з проханням більш ретельно моніторити суспільно-політичну ситуацію в територіальних громадах, особливо в передвиборчий період, та оперативно інформувати райдержадміністрацію.

  Про стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у 2018 році та завдання на 2019 рік інформувала головний спеціаліст відділу діловодства, контролю документів та роботи зі зверненням громадян Л.Кондратюк. Наголошувала на належному оформленні актів обстеження побутових умов проживання громадян, а також на виконанні своїх посадових обов’язків, більш уважному та толерантному ставленні до людей.

  Завідувач сектору контролю відділу діловодства, контролю документів та роботи зі зверненнями громадян М.Коваль надала інформацію про стан виконавської дисципліни та заходи щодо посилення контролю за виконанням актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень та доручень голів обласної та районної державних адміністрацій за підсумками 2018 року та завдання на 2019 рік. Надала ряд методичних рекомендацій представникам місцевого самоврядування для використання в роботі.

  Про ведення діловодства у виконавчих комітетах сільських та селищної рад, ряд новацій у законодавчій базі інформувала заступник керівника апарату – начальник відділу діловодства, контролю документів та роботи зі зверненням громадян С.Савкова.

  Головний спеціаліст відділу організаційної роботи Ж.Подгурська підсумовуючи організаційну роботу виконавчих комітетів сільських та селищної рад в 2018 році оцінила її задовільно, надала рекомендації щодо покращення даного напрямку діяльності.

  Головний спеціаліст відділу організаційної роботи В Швець інформував про стан справ з виконання органами місцевого самоврядування району делегованих повноважень органів виконавчої влади за підсумками минулого року. Озвучив рейтинг виконавчих комітетів за оцінкою їхньої діяльності.

  Важливі питання озвучила начальник відділу організаційної роботи Л.Слащук, а саме: про планування роботи виконавчих комітетів сільських та селищної рад, про стан управлінської діяльності виконавчих комітетів місцевих рад в частині підготовки розпоряджень сільського (селищного) голови, відповідно до чинного законодавства, про сприяння виборчим комісіям у здійсненні ними повноважень під час підготовки та проведення чергових виборів Президента України та виконання доручення Прем’єр – міністра України Володимира Гройсмана від 25.01.2019 року №3033/0/1-19 з цих питань.

  Ряд нагальних питань піднімала в ході наради Т.Москальчук. Зокрема, щодо матеріально – технічного забезпечення виборчих дільниць, у тому числі встановлення телефонів та гарантування їх оплати, про забезпечення готовності переходу органів місцевого самоврядування району до електронного документообігу та електронного урядування, про лист Головного управління Національної поліції у Вінницькій області від 28.01.2019 року №239/01/11-2019 щодо діяльності релігійних організацій, відповідно до чинного законодавства, про проведення інформування населення району стосовно перспективності децентралізації влади в Україні та виконання постанов ЦВК від 01.02.2019 р. №179 щодо вимог до програмно-технічного комплексу ІАС «Вибори» та від 02.02.2019 р. №194 про зміни вимог до приміщень виборчих комісійз виборів Президента України.

  У нараді-семінарі взяла участь керуюча справами виконавчого апарату районної ради О.Радіна та піднімала питання проведення зборів – сходів громадян в населених пунктах району, а також участь сільських та селищної рад у конкурсному відборі проектів розвитку територіальних громад у 2019 році.

нарада

нарада

нарада

нарада

нарада

нарада

Використані матеріали сайту Жмеринської райдержадміністрації