Голова Жмеринської районної ради

7 скликання

МАЛЯРЧУК

Василь Григорович

 КАРТА РАЙОНУ докладніше

ДЕРЖАВНІ РЕСУРСИ


Семінар щодо розвитку е-урядування для керуючих справ області

15 листопада керуюча справами виконавчого апарату районної ради Олена Радіна прийняла участь у  короткостроковому семінарі для керуючих справами районних рад області  щодо концептуальних засад розвитку електронного урядування та електронної демократії.  Лекційна частина семінару  пройшла у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій Вінницької області, де фахівці Центру розкрили поняття електронного урядування, електронної демократії, відкритих даних та ознайомили з новими програмними продуктами в цій сфері.

Практична ж частина відбулась в приміщенні Вінницької міської ради, де  керуючі справами разом із працівниками виконавчого апарату обласної Ради відвідали  Прозорий офіс, Цілодобову варту та Ситуаційний центр Вінницької міської ради.

Виконувач обов'язків керуючого справами міськвиконкому Сергій Чорнолуцький розповів про Вінницький Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс», який  розпочав роботу у вересні 2008 року.

– Створення «Прозорого офісу» стало логічним етапом процесу запровадження нової філософії відносин між владою і мешканцями міста, – зазначив Сергій Григорович. – Окрім адміністративних, надаються також більше 80 видів соціальних та господарсько-адміністративних послуг  – соціальний захист та соціальне страхування, оформлення пенсій та житлових субсидій, призначення соціальних виплат та пільг, надання матеріальних допомог, оформлення технічних умов та дозволів на під'єднання до мереж газопостачання. 

Керівник підрозділу «Цілодобова варта» Антоніна Іващук ознайомила з діяльністю очолюваного нею підрозділу.

– Основним завданням нашого відділу є прийом і забезпечення розгляду та оперативне вжиття відповідних заходів на звернення громадян, –  зазначає Антоніна Яківна. – Також ми інформуємо керівництво міської ради про аварійні та надзвичайні ситуацій в місті та хід їхнього усунення. Готуємо інформацію з висновками та пропозиціями щодо розгляду звернень, які надійшли через відділ оперативного реагування «Цілодобова варта».  Повідомити нас про надзвичайну ситуацію можна цілодобово на номером 1560 (безкоштовно з мобільного оператора «Київстар»).

Про цілодобову роботу муніципального Ситуаційного центру, який був створений у рамках програми «Безпечне місто» у січні 2018 року, керуючим справами розповів його керівник Олег Старжинський.

– Для моніторингу ситуації до єдиної міської системи відеоспостереження під’єднано більше 800 камер та інтелектуальні камери-роботи, які підтримують віддалене управління напрямком і зумом та мають кут огляду 360 градусів,  – говорить Олег Анатолійович. – Працівники центру моніторять місця найбільшого скупчення людей, об’єктів, які потребують посиленої уваги з погляду громадської безпеки. Зокрема, камери встановлені на виїздах та в’їздах у місто, магістральних вулицях, перехрестях, площах, вокзалах, зупинках, навчальних закладах тощо. Якщо ви стали свідком правопорушень на території Вінниці та зафіксували це на фото чи відео, можете надіслати відзняте на VIBER, WhatsApp або Telegram Ситуаційного центру, вказуючи точну дату та час, адресу і деталі ситуації. Номер телефону: 067 4 102 101.

Використані матеріали офіційного сайту Вінницької обласної ради

семінар керуючих справами

семінар керуючих справами

семінар керуючих справами

семінар керуючих справами